.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت تشکل‌های اسلامی‌سیاسی مازندران از میرزاده
شمال نیوز: تشکل های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند.

آنا: تشکل های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت سال 1361 بنا به پیشنهاد حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با حمایت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با شعار ارتقای علمی و ترویج فرهنگ اسلامی در آموزش عالی آغاز به کار کرد و در طول این 31 سال فراز و نشیب‌های زیادی را نیز داشته است .

وجود هیئت امنای قوی بریاست حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی در همه این سال‌ها دانشگاه آزاد اسلامی را به یکی از دانشگاههای برتر کشور تبدیل کرده و نوآوری های علمی آن به عنوان یکیاز افتحارهای بزرگ برای مملکت اسلامی مان بوده است.

حدود دو و نیم میلیون فارغ التحصیل در طول سال‌های گذشته کهتعداد زیادی از آن‌ها امروزه در عرصه صنعت و سیاست کشور از متخصصان بوده و یا گروهی دیگر در جای جای کشورمان در حال تعلیم و تربیت فرزندان کشور و نسل آینده‌مان هستند و حجم عظیمکارهای پژوهشی و فرهنگی و موفقیت‌های دیگر نتیجه همدلی و یکپارچگی اعضای هیئت علمی، کارمندان و مدیران ارشد این مجموعه عظیم فرهنگی می‌باشد که در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در زیر پرچم ولایت فقیه میسر شده است.

ما اعضای تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید استان مازندران ضمن حمایت از تصمیم به‌جا و انتخاب قانون‌مند و شفاف هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتصاب فردی متدین، مدیر، مدبر، ارزشی و آشنا به دانشگاه آزاد اسلامی و از مجموعه مدیران انقلابی کشور عزیزمان جناب آقای دکتر میرزاده به عنوان سرپرست این مجموعه بزرگ فرهنگی از خداوند متعال برای ایشان مسئلت و پیروزی را خواهانیم.

انتخاب مدیرانی شایسته و توانمند در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حکایت از آینده‌ای درخشان برای دانشگاه دارد و توجه هیئت امنا و مجموعه دانشگاه به این نکته حکایت از درایت و مدیریت این بزرگواران دارد.

تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید با توجه به نقش سرنوشت ساز اساتید در دانشگاه‌ها انتخاب آقای دکتر قدمیاری را که فردی اعتدال‌گرا و با تجربه در امور سیاسی است به عنوان مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفته و حمایت خود را از ایشان در جهت پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت امنای دانشگاه اعلام می‌دارد و از زحمات آقای مهندس اکبری نیز در طول مدت همکاری در دبیرخانه تشکل‌ها تشکر می‌نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.